Dreams come true

Można być pesymistą lub optymistą. Realista to typ, który nie zna siebie na tyle, żeby dopasować siebie do jednej z tych dwóch grup. Jak w każdej klasyfikacji najwięcej jest typów mieszanych. Stosunek procentowy powyższych pierwiastków względem siebie może różnić się w zależności od sytuacji. Dużą rolę odgrywa nastrój, miejsce oraz otaczający badanego ludzie.

Jestem… No właśnie. To nie miejsce na analizę pesymistycznej strony mojej natury. Więc jestem optymistką. Głęboko wierzę, że marzenia się spełniają. Jest tylko jedno „ale”. Trzeba w nie wierzyć. Ja wierzę. Najpierw tylko powtarzałam, że wiara w marzenia jest gwarancją sukcesu. Później pojedyncze marzenia zaczęły się spełniać. Wtedy zaczęłam wierzyć, że ta wiara faktycznie działa. Więc teraz nie tylko wierzę, ale i planuję. Czasami sama się dziwię jak szybko pojawia się okazja wtedy, gdy człowiek chce, żeby ta okazja się pojawiła. Czasami nawet nie trzeba być tego świadomym. To się po prostu dzieje.

Więc, tak na dobry początek, wymądrzę się i dam radę. I wierzę, że zadziała. Jeśli masz marzenie – uwierz w to, że ono może się spełnić, zacznij planować, mówić o tym, bądź uważny. Twoja szansa pojawi się, czasem trzeba tylko troszkę poczekać.

 

Znalazłeś w tym artykule przydatne informację? A może czegoś Ci w nim zabrakło? Zostaw komentarz, Twoja opinia pomoże mi lepiej dostosować i rozwijać artykuły zawarte na blogu.

Chcesz na bieżąco wiedzieć co się ciekawego dzieje? Dołącz do fanów bloga na facebook’u

 

Skomentuj

