Powtórz, żeby uwierzyć

Ile razy coś powtarzacie, żeby uwierzyć, że jest to możliwe? A ile jeszcze razy trzeba powtórzyć to samo, żeby stało się rzeczywistością?
Od lat, przy każdej okazji, powtarzam, że chcę, żeby moja praca wymagała licznych podróży. Nie mogę powiedzieć, żeby jakoś szczególnie mi się poszczęściło w tym zakresie. Ale jestem coraz bliżej celu. Chwilowo mam wręcz wrażenie, że ten cel w tym miesiącu przestrzeliłam. Co tydzień (dosłownie) nie ma mnie od 2 do 4 dni w Poznaniu. Jest fajnie, cieszę się, ale chyba zaczynam rozumieć co mówią ludzie podróżujący o zmęczeniu i potrzebie chwili we własnym mieszkaniu. Mimo to nie odpuszczę. Nadal będę to samo powtarzać. Może któregoś dnia to zdanie stanie się rzeczywistością nie tylko na cztery tygodnie ;)

 

Znalazłeś w tym artykule przydatne informację? A może czegoś Ci w nim zabrakło? Zostaw komentarz, Twoja opinia pomoże mi lepiej dostosować i rozwijać artykuły zawarte na blogu.

Chcesz na bieżąco wiedzieć co się ciekawego dzieje? Dołącz do fanów bloga na facebook’u

Skomentuj

