Tęsknota

Nie można tęsknić za czymś czego się nie widziało, nie przeżyło, nie spróbowało. Za to można, czasem całkiem nieświadomie, po prostu tęsknić.
Dzisiaj przyśniła mi się Tajlandia. Żadne szczególne miejsce czy osoba. Nie pamiętam żadnych szczegółów. Pamiętam za to doskonale poczucie radości, jakie mnie wypełniło. Znalazłam się po raz drugi gdzieś w Tajlandii, przyleciałam i pomyślałam o tym gdzie chciałabym pójść, co chciałabym spróbować. Tak naprawdę nie było to nic konkretnego. Nie myślałam o sticky rice czy cudownych shake’ach owocowych. Pamiętam tylko uczucie, że mogę pójść i to dostać. Na cokolwiek, za czym tęsknię, na co mam ochotę.
I pewnie bym o tym śnie zapomniała, gdyby nie uczucie tęsknoty, które trzyma się mnie przez cały dzień. Uczucie, że powinnam pojechać tam jeszcze raz, że chcę przeżyć te chwile ponownie. I mimo, że wiem, że nie nastąpi to w najbliższym czasie, to wiem też, że nastąpi. Teraz jestem tego pewna. Bo warto.

 

 

Znalazłeś w tym artykule przydatne informację? A może czegoś Ci w nim zabrakło? Zostaw komentarz, Twoja opinia pomoże mi lepiej dostosować i rozwijać artykuły zawarte na blogu.

Chcesz na bieżąco wiedzieć co się ciekawego dzieje? Dołącz do fanów bloga na facebook’u

Skomentuj

