Przystanek Tajlandia, czyli moja pierwsza e-książka

148758

Dzisiaj będzie nie o podróżach, nie o nowych miejscach, a o książce. Podróżniczej. W sumie nawet nie o książce, ale mini e-książce.

Tajlandia marzyła mi się przez trzy lata. Rozważałam różne opcje (włącznie z przeprowadzką), ale zabrakło mobilizacji, która przyszła dopiero później. Tajlandia sprawiła, że się zakochałam i zafascynowałam, nie mogę wyrzucić jej z moich myśli i najchętniej wracałabym tam co chwilę. I właśnie dlatego postanowiłam się tą moją miłością podzielić w mini-książce.

„Pamiętnik” miał być częścią większego wydania składającego się z 10 opowiadań, które wygrały konkurs Virtualo. Organizator jednak w międzyczasie zdanie zmienił i opowiadania ukazują się pojedynczo.

Zapraszam do lektury Przystanek Tajlandia, który można całkowicie za darmo ściągnąć tutaj: http://virtualo.pl/przystanek_tajlandia/i131359/

Napiszcie proszę co o niej sądzicie. Co Wam się podobało a co zdecydowanie trzebaby zmienić. Albo napiszcie cokolwiek, chętnie usłyszę Wasze zdanie :)

Dzięki!

Skomentuj

