Rok 2013 w liczbach

IMG_8427

To był dobry rok. Dobry podróżniczo, blogowo, zawodowo, a nawet – mimo wielu stresów – prywatnie. Zabierając się jednak za opis tego co było (a jest o czym pisać), myśląc nad tym co się udało, a co możnaby zmodyfikować, zaczęłam liczyć. Postanowiłam więc podzielić się z Wami moimi rachunkami.

Aby jednak liczby nabrały sensu dłużna Wam jestem kilka słów wyjaśnień, zwłaszcza dla osób, które mnie nie znają. Na co dzień mam stałą, biurową, pracę, która nie jest w żaden sposób związana z turystyką. Mieszkam sama, z 7-letnim kotem, a na weekendy przyjeżdża do mnie zazwyczaj moje psisko. Wszystkie prywatne podróże w tym roku miały miejsce w ramach standardowego urlopu i odbioru nadgodzin, próżno natomiast pytać mnie o wolne dni w długie weekendy, święta i zawsze tam, gdzie większość znajomych bierze sobie kilka dni wolnego.

2013 w liczbach:
45598 – wylatane kilometry m
167 – dni spędzone poza domem
106 – tyle dni spędziłam w podróży służbowej
61 – dni spędzone w podróży (prywatnej)
49 – tyle dni mieszkałam, służbowo, w Warszawie
32 – tyle razy w tym roku leciałam samolotem
29 – tyle miast zwiedziłam
26 – tyle dni spędziłam na Sri Lance oraz w drodze tam
25 – tyle miast zwiedziłam w tym roku po raz pierwszy
11 – przez tyle dni podróżowałam po Laosie
8 – tyle krajów odwiedziłam w tym roku
7 – tyle zajęły mi odwiedziny Gruzji
7 – tyle dni w tym roku spędzyłam w Tajlandii
4 – tyle wiz przybyło mi w tym roku w paszporcie
4 – tyle krajów odwiedziłam w tym roku po raz pierwszy
2 – dwa razy odwiedzałam w tym roku Qatar
1 – pilotowałam awionetkę
1 – wypadałam z samolotu ;)

 

Znalazłeś w tym artykule przydatne informację? A może czegoś Ci w nim zabrakło? Zostaw komentarz, Twoja opinia pomoże mi lepiej dostosować i rozwijać artykuły zawarte na blogu.

Chcesz na bieżąco wiedzieć co się ciekawego dzieje? Dołącz do fanów bloga na facebook’u

Skomentuj

